Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
20.11.2007, Pavel Boček, aktualita
Dle serveru Fudzilla mají současné nejvýkonnější verze Phenomů X4, Phenomy 9700 (2,4 GHz), poměrně závažné problémy. Ty se mají týkat nestability v některých situacích při určité velké zátěži. Existuje prý oprava, ale ta sníží jejich výkon...
Sorrows | 4.12.200713:41
A né, sice mají AMD intergrovaný řadič paměti, ale zase to musíte nahnat na paměti RAM, což intel nemusí,a díky ceně intelu je jasné co si vyberu. INTEL.
Odpovědět0  0
tykk | 4.12.200716:01
hmm....RAM je ted posledni roky straaaaasne draha.....
Odpovědět0  0
milosss | 4.12.20078:21
No tak ja myslim,ze sice je intel na spici, vzdy na ni byl prvni,ale pro mne je technologicky leader uz dlouho AMD.Neni zrovna tak rychle,jak je Core,ale to,ze umi nativni dvou a ctyrjadra,coz intel jen slepuje,to neco znamena.Vim,ze na vykonu to zatim neni videt,ale jednou bude,a jestli ne,tak proto,ze naznacil Intelu smer kam se vydat.Myslim si,ze za rok,az vyladi nove Phenomy a budou rychle pameti mozna bude vse jinak.Co se tyka firemni sfery a intelu,je to tak,lidi jsou podelany a chtej Intel.Ale na novych deskach s Core v kombinaci Windows XP ty intely proste nechodi.Pod Vistama vse oK,ale kdo ma komp v praci na praci,napr. konstrukce,tezko pouziva Visty,nejsou zatim velkymi firmami CAD podporovane.Heh,vzpominam na doby,jak se vsicni smali,jak Intel ma P4,jak jde dobre tocit a ted se vi,ze netburt byl omyl,ale to uz nikdo neprizna.Tesim se,az AMD to zase intelu natre,a nebude to dlouho.A nehalem?Jeee,malo aplikaci umi vice jader,natoz 8.At jich tam naperou treba 100.
Odpovědět0  0
dj.kure (86) | 3.12.200723:13
navíc díky tomu, že AMD integruje řadič pamětí přímo v procesoru, tak není třeba až tak velká L2, kterou musí Intel absencí tohoto řadiče v CPU kompenzovat.
Odpovědět0  0
BASTARD (17) | 3.12.200716:10
Mylis se! Hlavni rychlost procesoru dela L1 Cache L2 je tam vlastne jen takova pomocna sila L1 protoze L1 je draha. kdyby si mel procesrot s 1MB L1 cache tak si neskrtne ani jeden z dnesnich proseroru :­).Biznis je zalezitosti ktera nespada pod max moznou technelogii :)
Odpovědět0  0
thesorrow | 2.12.200722:58
To bych si opravdu nekoupil. Amd uz neni to co kdysi bývalo, i ted´ Intel Quad core ma vetsi cache nez novy Amd :­) cili amd bude stejne pomalejsi nez intel.. no nemam pravdu?
Odpovědět0  0
dj.kure (86) | 20.11.200722:42
Já jsem prostě takový, že vždy fandím tomu slabšímu, takže i nadále fandím AMDčku ... už jen pro to, že jeho procesory mě provázeli skoro celým životem a byl jsem spokojen ­(jsem­).
Odpovědět0  0
Ellessar (125) | 21.11.200720:41
Celkom sikovne ospravedlnenie :P Keby som povedal, ze preto si nefandil Intelu, ked jeho P4 boli naprd, tak by si urcite povedal, ze vtedy AMD malo aj tak nizsi podiel na trhu... takze jednoducho povedane, vzdy budes fandit AMD, kedze je nerealne, aby Intel mal horsie procesory a nizsi podiel na trhu ako AMD :­) Neodsudzujem ta za to, len proste hovorim ako mi to pripada... A nemam nic proti AMD fanuskom, ak si vedia priznat, ze AMD­/ATI je teraz horsie a nemam rad Intelakov, kt. univerzalne tvrdia, ze Intel bol, je a vzdy bude lepsi...
Odpovědět0  0
nador (6) | 28.11.200711:20
AMD je, bylo a vždy bude lepší :­-D béééé
Odpovědět0  0
radekpv (11) | 20.11.200712:07
Nikdy pořádně nevím, jestli se mám nad takovými jednoznačnými soudy pousmát nebo zaplakat. Chtěl bych mít vaši jistotu ve znalosti věcí budoucích.
Bohužel pro AMD pořád ve firemním sektoru platí názor, že ­"jedině intel­" je to jediné a správné. Zkuste to prosím porovnat se stanoviskem ­"Ještě nikdy nevyhodili nikoho za to, že kupoval IBM­". Mám zato, že to už dnes neplatí.
Intel je prostě větší, ale ­(imho­) má AMD slušně našlápnuto ­- podle mě má slušné produkty. Nechme se překvapit :­-)
Odpovědět0  0
Fingon1 | 30.11.200720:08
Souhlasim, AMD ma i diky Atine slusne naslapnutu a je dost dobrym souperem nekalosoutezniho Intelu. Nemuzu vsak souhlasit s tim ze trzni cena Intelu je mensi nez IBM. :­-­) IBM ma trzni hodnotu 141 miliard dolaru a Intel ­"jen­" 110 miliard dolaru. Musim dodat zaplatpanbuh pac mi IBM voni o neco vic nez Intel.. :­-­) No a co treba takova nvidia ci AMD? :­-­) No tak nvidia 10 miliard a AMD jen 7,2. :­-­) Jen pro srovnani 3. nejvetsi firma na svete ­(Global ranking­) je pro rok 2007 opet Microsoft ­- 272 miliard dolaru. :­-­) ­"Hned­" za nim se tlaci Cisco se 154 miliardami..
Odpovědět0  0
Josef 1 | 20.11.200711:18
je to smutné, ale Intel si pohrává s AMD jak kočka s myší. Ty nové Phenomy jsou katastrofa. Proti 4 jádrovým Penrylům a od příštích prázdnin proti 8i jádrovému Nehalemu nemají šanci. Pokud Intel sníži ceny o prázdninách na polovinu tak AMD bude prodávat 4 jádro za 100 USD.
Odpovědět0  0
Josef 1 | 20.11.200711:22
Nejhorší je, že AMD se ani v následujících 2 létech nezmůže na odpor. Proti Nehalemu nebudou mít taky šanci.
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 20.11.200712:55
Pravdu povediac tiež niesom nadšený, výkonom novej technológie od AMD, teraz proti Intelu a ani nvidii nemá šancu ako výkonom tak aj ovládačmi, zatial jedine cenou môže konkurovať, C2D, 8800 sú na trhu vyše roka a za ten čas ich pekne vyladili, AMD je len aucajder ktorý sa snaží odkusnuť s koláča a ponúknuť uživatelom aj nejaky vyber aj ked chaby. Ale proti takym gigantom je to velmi tažke. AMD si to uvedomuje a zvyšilo svoj vyvojovy tym skoro na trojnásobok a zdvojnásobila počet programátorov na doladenie čipsetu, CPU, GPU.
AMD ešte nepovedalo svoje posledne slovo teraz som sa docital na jednej stranke ze amd planuje vydat v blizkej buducnosti odomknute phenomy, nebudu niest oznacenie black edition ale viditelne bude na krabicke oznacene. a to naj nakoniec... podla www.hardocp.com cena bude detto ako neodomknuty phenom. kto neveri nech si precita cely clanok.
A dalsa perlicka od noveho roka sa bude vyrabať revizia B3
B1­-2GHz OC 2,6GHz
B2­-2,5GHz OC 3,06GHz
B3­-3,4GHz OC 4GHz
Takže na budúci rok nás čaká posledný výkrik od AMD a to s odomknutým násobičom, štvorjadro revízie B3 za cca 5­-7k s DPH možno už s doladenými ovládačmi CPU, čipsetu a GPU.

Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 20.11.20076:38
Bad hardware pise
nezbudnite,ze 7.12 tu budu nove Phenom­-y.
Ich revizia bude B2F, ktora je bez strasnej chybt v cache radici, co zrazala vykon B1 a znizovala vykon B2 revizie..

Společnost OCZ představila světu nové paměti PC2­-5400 Titanium AM2 Special Edition, které jsou určeny speciálně pro platformu AMD socket AM2. Jedná se o balení čtyř 2GB pamětí typu DDR2­-667, které využívají atypické 11bitové adresování sloupcu umožňující adresovat 2 048 individuálních 16kbitových paměťových stránek, což ve výsledku vede k nárůstu výkonu oproti jinak běžně používaným 8kbitovým stránkám a 10bitové adresaci.

Takze ziadny strach nove CPU Phenon pofrcia :)
Odpovědět0  0
misenoo | 20.11.20079:21
Tieto pamate ponukal corsair uz asi pred pol rokom, videl si niekde ich recenziu na webe?
Videl si ich predavat v obchodoch?
Videl si ze by sa predavali?
AMD zachrani len ked ho niekto vyznamny kupi,
s 10% podielu na trhu sa asi neuzivia.
Ich premeškanie vianočného boomu s graf. kartami
je neospravdlnitelné, nedoladené ovladače pre karty,
zabugovane procesory, nedostupne a drahe dosky.
Velmi vela chyb vo velmi malom casovom období.
AMD už stojí na šibenici, už sa len čaká či si podrazí nohy
samo alebo to bude 45nm brácha intel.
škoda, už 8 rokov fičím na AMDéčku, trpezlivo som čakal na ich nový procesor, kupil som si pomalé AM2 namiesto C2D s očakavaním
niečoho podobného ako bolo v tych časoch A64, hold dočkal som sa smradlavého hovna, dakujem AMD.
Odpovědět0  0
guzii (375) | 20.11.200710:00
Myslím, že ti AMD celou dobu odvádělo dobrou práci v pc, tak proč ho hned haníš? Asi si neuvědomuješ, jak dlouho se čekalo na odezvu ze strany intelu na A64. Taky nechápu, co je špatnýho na 10% trhu. Vzhledem k jeho velikosti je to dle mě velký kus. AMD ať už chtěně nebo nechtěne bude muset konkurovat cenou a tím pádem by mohlo mít opět lepší poměr cena­/výkon a dle tohoto poměru se já v 90% případů rozhoduji co koupím sobě, nebo ostatním.
Odpovědět0  0
l.jelinek | 20.11.200714:36
Mas pravdu, ze kazdy procesor odvede dobrou praci, zvlast pro bezne lidi. Take se da ocekavat, ze AMD, jak je jejim zvykem, nasadi vyhodny pomer cena­/vykon. To je super pro spotrebitele, ale obavam se, ze pro AMD je to propadak ­- novinka by mela byt prodavana za top cenu a vydelavat penize na dalsi vyzkum. Coz, zda se, bude mozna pro AMD do budoucna problem ­- musi platit, predpokladam, zatracene vysoke uroky z pujcek, platit dalsi vyzkum, marketing a tohle vse utahnout pri minimalnim zisku z produktu, nevim, nevim.
Odpovědět0  0
SIPoriadnyKOKOt | 20.11.200717:15
Nechcem ta urazat ale co tu placas su nezmysli by som ozaj rad videl ci mas doma nejaku 2600 ale HD3XXX ked tu placas ze endoladene ovladace kupil som si ju ako hend novainka a nestazujem sa ani jeden problem som nezasnamenal a vykona za 2000 ma ozaj paradny crysis mi ide na HIGH na 1024 ... proste citas si na webecho kktiny od ludi ako si ty a sam tomu veris
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.